Тіняков, Артем Олександрович2015-01-222015-01-222011Тіняков А. О. Психолого-педагогічна модель організації спілкування як фактору виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культури / А. О. Тіняков // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – Вип. 28 (32). – С. 94-107.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12095Запропоновано модель організації виховного спілкування тренерів з учнями училищ фізичної культури з метою виховання їх моральних якостей. Показано, що вирішення виховних завдань відбувається у розпланованій комплексній виховній роботі. Визначено форми, методи, засоби та прийоми виховного спілкування, за якими відбувається перетворення загальноприйнятих морально-етичні норми та правил в особистісні моральні потреби і переконанняThe model of organization of educator intercourse of trainers is offered with a student schools of physical culture with the purpose of education of their moral qualities. It is rotined that the decision of educator tasks will be realized in the planned complex educator work. Forms, methods, facilities and receptions of educator intercourse, at which transformation of the generally accepted moral norms and rules is to the personality moral necessities and persuasions, are certainukтренервиховна роботаособистісні моральні потребипереконанняморально-етичні нормидиспутбесіди-дискусіїпедагогизаняття спортомПсихолого-педагогічна модель організації спілкування як фактору виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культуриPsychologo-pedagogical model of organization of intercourseas factor of education of moral qualities student schools of physical cultureArticle