Трачук, О. О.2024-10-142024Трачук О. О. Актуальність дослідження продакт-плейсменту як засобу рекламної комунікації [Електронний ресурс] / О. О. Трачук ; наук. керівник В. О. Болотова // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 18-19 квітня 2024 р. / гол. ред. А. В. Кіпенський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 382-383.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82357ukвбудований маркетингпродакт-плейсментпрямі рекламні повідомленняприхована рекламаАктуальність дослідження продакт-плейсменту як засобу рекламної комунікаціїArticle