Триньов, Олександр ВолодимировичСамійленко, Сергій Олександрович2016-10-202016-10-202016Триньов О. В. Використання теплозахисного покриття для поліпшення теплового стану випускних клапанів форсованого дизеля / О. В. Триньов, С. О. Самійленко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 32-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23805Наведені результати розрахункових досліджень теплонапруженого стану випускного клапана швидкохідного автотракторного дизеля на усталених і перехідних режимах скидання – накидання навантаження. Проаналізовано вплив теплозахисного емалевого покриття на теплонапружений стан тарілки клапана. Відзначається зменшення амплітуди накидів і просідань термічних напружень на перехідних режимах, на випускних клапанах з теплоізолюючим покриттям. Використовується нестаціонарна математична модель на основі методу скінченних елементів.Are the results of the calculation research Heat-Stress exhaust valve status fast tractor diesel engine at steady-state and transient conditions reset-failed to load. The influence of the insulating enamel coating on the Heat-Stress status of the valve. Note the decline in the amplitude of casting and drawdowns on transient thermal stresses on the exhaust valves with thermal insulation coating. Non-stationary used a mathematical model based on the finite element method.ukпроцеси теплопередачікамера згоряннятеплові напруженнятеплозахисний ефектемалеве покриттяматематична модельметод скінченних елементівВикористання теплозахисного покриття для поліпшення теплового стану випускних клапанів форсованого дизеляUse a thermal coating for improved heat exhaust valves condition forced dieselArticle10.20998/0419-8719.2016.2.06