Мирошник, Тетяна ОлегівнаКобєлєва, Тетяна Олександрівна2024-11-142023Мирошник Т. О. Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу / Мирошник Т. О., Кобєлєва Т. О. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2023" : труди 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 55-57.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83394ukбрендбренд університетумаркетингсоціальна концепціямаркетинговий підхідіндивідуальність брендуБренд університету в контексті соціальної концепції маркетингуArticle