Кулакова, О. Н.Піскарьова, Є. Д.2024-04-062024-04-062020Кулакова О. Н. Етичні аспекти впливу реклами на людину та суспільство в цілому / О. Н. Кулакова, Є. Д. Піскарьова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 255https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76191ukвибір споживачаманіпуляціялюдська свідомістьприховане посланняжиттєвий принципморальні нормиінформаціясвобода виборувласна думкамаркетингЕтичні аспекти впливу реклами на людину та суспільство в ціломуArticle