Ілляшенко, Сергій МиколайовичІваницький, Ігор Юрійович2020-03-232020-03-232010Ілляшенко С. М. Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку / С. М. Ілляшенко, І. Ю. Іваницький // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2010. – № 1. – С. 57-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45207У статті проведено аналіз тенденцій на ринку Інтернет-реклами, проаналізовано види та інструменти даного ринку, висвітлено новітні засоби, які впроваджені в практику, та запропоновано оригінальний інструмент розробки рекламних повідомлень.ukбанерирекламний ринокінтернет-технологіїмедійна рекламатаргетингінтернет-агенстваАналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвиткуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788