Смоловик, Раїса ФедорівнаСікєтіна, Наталія Геннадіївна2017-09-202017-09-202010Смоловик Р. Ф. Стратегія діяльності підприємства у ринкових умовах / Р. Ф. Смоловик, Н. Г. Сікєтіна // Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., 22-24 квітня 2010 р. – Донецьк : ДРУК-ІНФО, 2010. – С. 205-207.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31400Для сегментації ринку використано кластерний аналіз, що передбачає збір даних, які зберігають інформацію щодо вибірки об'єктів та упорядкування цих об'єктів у кластери (порівняно однорідні групи).У процесі дослідження проведено ієрархічний кластерний аналіз продукції ВАТ "ХТЗ" та конкурентів для сегментації споживачів тракторної техніки при оцінці рівня конкурентоспроможності продукції. В результаті проведення кластерного аналізу отримано два кластери. Отже, проведення ієрархічного кластерного аналізу необхідно для проведення обґрунтованої сегментації ринку споживачів продукції та подальшого позиціювання досліджуваного підприємства.ukпідприємствосегментаціякластерний аналізспоживачіСтратегія діяльності підприємства у ринкових умовахThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997