Літвиненко, Марія Владиславна2017-05-262017-05-262009Літвиненко М. В. Розробка методики оцінки роботи торгових представників дистрибуторських компаній / М. В. Літвиненко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 6. – С. 50-56.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29731Виявлено основні напрямки підвищення ефективності діяльності кондитерських дистрибуторських компаній. Розроблена методика оцінки та контролю роботи торгових представників дистрибуторських компаній, що адаптована до власних потреб компанії.The basic directions of increase of activity the confectionery distribution companies are revealed. The technique of estimation and the control of work of sales representatives the distribution companies, adapted to own needs of firm are developed.ukкритерії оцінкидистрибуціяінтегральна оцінкакондитерські виробимерчандайзингстандарт компаніїРозробка методики оцінки роботи торгових представників дистрибуторських компанійArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302