Ілляшенко, Наталія СергіївнаТитаренко, Юлія Василівна2021-04-142021-04-142016Ілляшенко Н. С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві / Н. С. Ілляшенко, Ю. В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. ім. проф. Балацького О. Ф., 11–12 травня 2016 р. : у 2-х т. Т. 2 / Сум. держ. ун-т [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 40-41.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52113ukринкові умовиспівробітникиуправліннякадровий менеджментперсоналлюдські ресурсиАналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємствіThesishttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215