Заклипенко, Т. В.Лінькова, Олена Юріївна2022-12-052022-12-052022Заклипенко Т. В. Сучасний маркетинг: стан та перспективи розвитку на базі мережі торгівельних підприємств / Т. В. Заклипенко, О. Ю. Лінькова // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. / гол. ред. Лега О. В ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1111-1114.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59854В умовах кризи та невизначеності у всіх секторах економіки постає питання переходу маркетингу на нові рівні. Починаючи з грудня 2019 року, весь світ знаходиться під впливом пандемії коронавірусу. Тому постає питання як саме привернути увагу споживачів під час карантину. Все більше компаній шукають нові, інноваційні форми маркетингу, які б в умовах нестабільної ситуації та посилення конкуренції на ринку забезпечили їх стабільне функціонування та розвиток. Використання маркетингового підходу в управлінні діяльністю на підприємствах України є вагомим фактором підвищення їх конкурентоспроможності. Враховуючи специфіку підприємств, позицію на ринку, спосіб формування та використання конкурентних переваг, рівень ризику, необхідно обирати ті сучасні інструменти маркетингу, які дозволять підприємству зайняти більш стабільну та конкурентну позицію в сучасній ринковій економіці. Посилення конкуренції та високі вимоги з боку сучасних споживачів посилюють боротьбу за їх увагу між підприємствами на ринку.ukмаркетингторгівельні підприємствасоціальні мережімаркетингові інструментиінноваційні форми маркетингукарантинкризаінтернет-маркетингконтентінформаційні технології"Сільпо"Сучасний маркетинг: стан та перспективи розвитку на базі мережі торгівельних підприємствThesishttps://orcid.org/0000-0001-8971-6176