Haponenko, O. E.Kyzliuk, O. A.2023-12-142023-12-142023Haponenko O. E. The role of trade in formation of consumer market [Electronic resource] / O. E. Haponenko, O. A. Kyzliuk // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 20 листопада 2023 р. / гол. ред. Б. В. Самородов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 1 ел. опт. диск (CD-ROM). – С. 413-414. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71819.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71819eneconomic developmenttrade turnoverfinancial resourcesmanagementconsumer marketThe role of trade in formation of consumer marketArticlehttps://orcid.org/0009-0000-4295-2630