Стригуль, Лариса Станіславівна2024-09-172024-06Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві" [Електронний ресурс] : для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 65 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81340Вивчення дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві» відбувається шляхом розкриття тем на лекціях, закріплення теоретичного матеріалу на практичних заняттях та під час самостійної роботи. На лекційних, практичних заняттях розглядаються найважливіші та найскладніші питання. Решту питань студенти повинні опрацювати самостійно. Отже, вивчення навчальної дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві» потребує певної самостійної роботи студентів із метою поглиблення знань щодо специфіки впровадження міжнародних стандартів якості обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу, їх нормативно-правового та методичного забезпечення тощо. Це передбачає опрацювання літературних джерел щодо окремих питань, винесених на самостійне опрацювання, а також написання індивідуального навчального завдання. Вивчення теоретичних положень навчальної дисципліни потребує закріплення на практиці.ukметодичні вказівкипрактичні роботиуправління якістю продукції та послугсфера гостинностіготельно-ресторанне господарствоготельно-ресторанний бізнесМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-2343-4234