Дюжев, Олександр ВікторовичКосенко, Андрій ВасильовичПерерва, Петро Григорович2024-01-032024-01-032023Дюжев О. В. Складові формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Олександр Дюжев, Андрій Косенко, Петро Перерва // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 146-149. – URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72567В доповіді доведено, що застосування маркетингової стратегії - це поступова реалізація взаємопов'язаного набору стратегій операційного рівня, до яких відносяться збут, реклама, ціноутворення і таке ін. У сучасному світі підприємства часто не просто утримують або збільшують свою частку на існуючому ринку, а шукають нові ринки збуту. Класифікація маркетингових стратегій може гуртуватися на різних особливостях.ukмаркетингові стратегіїпідприємстваринокбізнес-діяльністькласифікаціяСкладові формування маркетингової стратегії підприємстваComponent formations of the marketing strategy of the enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329