Супрун, Ростислав РомановичКоробков, Денис Вікторович2017-07-272017-07-272016Супрун Р. Р. Бренд, як особливий капітал компанії / Р. Р. Супрун, Д. В. Коробков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 43 (1215). – С. 95-98.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30762Стаття являє собою формування капіталу бренда компанії. У статті було вивчено про появу бренду, як фінансового капіталу. Зроблений аналіз різновидів капіталу бренду, та їх застосування в бізнес сфері. Досліджено сучасні проблеми бренду капіталу, і їх рішення. На основі всіх вище перерахованих пунктах зроблені висновки про бренд, як особливого виду фінансового капіталу всередині компанії.The article represents the formation of brand equity in the company. The article studied about the appearance of the brand as a financial capital. The analysis of varieties of brand equity and their application in business. Investigated modern problems of brand capital, and their solutions. Based on all the above points the conclusions about the brand, as a special type of financial capital in the company.ukбрендінгбренд-менеджментуправління брендомкапітал брендуторгова маркаbrandingbrand equitybrand managementtrademarkcapital of brandБренд, як особливий капітал компаніїBrand, as a special capital of the companyArticle