Симсон, Эдуард АльфредовичОвчаренко, В. В.Шевчук, Ю. А.2017-01-022017-01-022010Симсон Э. А. Расчет напряженно-деформируемого состояния сепаратора подшипника качения / Э. А. Симсон, В. В. Овчаренко, Ю. А. Шевчук // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Динамика и прочность машин. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 37. – С. 142-145.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25869Виходячи з основних причин руйнування сепаратора підшипника кочення, проведено розрахунок його напружено-деформованого стану. Проведено оптимізацію геометрії вікон сепаратора, завдяки варіюванню розмірами їх виїмок. Запропоновано нову модель, що дозволить знизити максимальну інтенсивність напруження на 20 %. Наведено шляхи подальшої оптимізації.On the basis of main failure reasons of rolling bearing's separator, deflected mode has been found. Geometry optimization of separator has been solved. A new model which allows a 20% reduction of maximal stress intensity has been offered. The ways of subsequent optimization have been suggested.ruдетали машинсепараторызаклинивание сепаратороввибрации сепараторовтела каченияподшипниковые узлыРасчет напряженно-деформируемого состояния сепаратора подшипника каченияArticle