Микитюк, Сергій Олександрович2013-06-052013-06-052012Микитюк С. О. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 54-61.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змі­нює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчанняukресурсний підхідправові знанняпросвітаРесурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплінArticle