Токарєв, Віктор МиколайовичПанфілов, Юрій Іванович2024-06-262024-06-262024Токарєв В. М. Академічна доброчесність у закладах вищої освіти: проблеми реалізації вступу до ЄС / В. М. Токарєв, Ю. І. Панфілов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 46-50.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78778У статті доведено, що академічна доброчесність є необхідною умовою успіхів у роботі освітян, закладає фундамент відповідальної поведінки студентів після навчання в університеті; визначено існування проблем реалізації академічної доброчесності на практиці (акaдемічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, списування, обман, хабарництво тощо); корупція в освіті, неприпустиме отримання неправомірних переваг та ін.). Наведено шляхи подолання проблем академічної доброчесності. Обґрунтовано академічну доброчесність як важливу складову якісної освіти та ключовий фaктор успішного вступу України до Європейського Союзу. Доведено, що реалізація академічної доброчесності вимагає спільних зусиль всіх учасників освітнього процесу та підтримки з боку держави та суспільства.The article proves that the academic integrity is considered as a necessary condition for success in work for educators, it lays the foundation for responsible behavior of students after studying at the university; the existence of problems of implementation of academic integrity in practice (academic plagiarism, self-plagiarism, fabrication, writing off, deception, bribery, etc.) has been determined; corruption in education, inadmissible obtaining of illegal advantages, etc.). Ways to overcome the problems of academic integrity are given. Academic integrity is substantiated as an important component of quality education and a key factor in Ukraine’s successful accession to the European Union. It has been proven that the implementation of academic integrity requires the joint efforts of all participants in the educational process and support from the state and society.ukакадемічна доброчесністьакадемічне середовищезаклади вищої освітипрофесійна етикаacademic integrityacademic environmentinstitutions of higher educationprofessional ethicscode of academic integrityАкадемічна доброчесність у закладах вищої освіти: проблеми реалізації вступу до ЄСAcademic integrity in institutions of higher education: problems of implementing access to the EUArticlehttps://doi.org/10.20998/2227-6890.2024.1.07https://orcid.org/0000-0002-5288-3904