Савченко, Ольга Ігорівна2014-02-062014-02-062013Савченко О. І. Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала / О. І. Савченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 80-87.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.In this article the questions of the formation, management and accounting of the components of the intellectual capital of innovative enterprises are studied. Particular attention is paid to the critical analysis of the traditional assessment methods consumer, the definition of the features of the theoretical model and its development.ukсуспільство знаньекономіка знанькомпетенції персоналуконфігурація активівknowledge societyknowledge economyintellectual capitalclient capitalstaff competenceconfiguration of assetsНеобхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капіталаArticle