Кладченко, Я. О.Пушкар, Олександр Іванович2024-03-162024-03-162018Кладченко Я. О. Сучасні підходи до планування стратегії міжнародного маркетингу / Я. О. Кладченко, О. І. Пушкар // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 188.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75631ukміжнародний маркетингпідприємстводіяльність підприємствазовнішній ринокстратегії маркетингуСучасні підходи до планування стратегії міжнародного маркетингуArticle