Косенко, Олександра Петрівна2024-01-112024-01-112023Косенко О. П. Роль соціальних медіа в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / О. П. Косенко // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 381-386. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72853На сьогоднішній день існує безліч тлумачень поняття «соціальні мережі», так як всі вони все ще знаходяться на стадії розробки. В доповіді визначено, що соціальні мережі дозволяють людям і компаніям ділитися ідеями та особистою інформацією про продукти та послуги. Простіше кажучи, соціальні медіа – це культура залучення людей у віртуальний простір, де вони можуть судити, голосувати, створювати та захищати свою думку.ukсоціальні медіапросування продукціїринокпідприємствамаркетингРоль соціальних медіа в маркетинговій діяльностіArticle