Батраченко, Д. Ю.Романчик, Тетяна Володимирівна2024-12-202024Батраченко Д. Ю. Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства [Електронний ресурс] / Батраченко Д. Ю., Романчик Т. В. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 446-447. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502ukрекламна діяльністьмаркетингрекламні технологіїіміджкомунікаціїпідприємницька діяльністьринкові відносиниМісце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415