Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДолина, Ірина ВолодимирівнаКосенко, Андрій ВасильовичМаслак, Марія Володимирівна2020-11-272020-11-272020Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 35 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49554.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49554У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики світового ринку туристичних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Світовий ринок туристичних послуг") очної та заочної форм навчання.ukміжнародний туристичний риноктуристичний бізнесекономічний потенціалпопиткон'юктура ринкусегментація ринкурегуляторні механізми ринкутуристичне споживанняМаркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послугLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0001-6618-0380https://orcid.org/0000-0002-3507-5497https://orcid.org/0000-0002-3507-5497