Любарський, Борис ГригоровичЄріцян, Багіш ХачиковичЯкунін, Д. І.2020-11-282020-11-282015Любарський Б. Г. Математична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу / Б. Г. Любарський, Б. Х. Єріцян, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації : зб. наук. пр. / гол. ред. Ю. В. Стасєв. – Харків : ХУПС ім. І. Кожедуба, 2015. – Вип. 11 (136). – С. 50-54.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49573В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузову, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. У роботі створена математична модель у вигляді сукупності диференціальних рівнянь, що описують усі вузли і ланки передачі потужності від джерела електричної енергії до виконавчого механізму - балки, що нахиляється, а також роботу керованого пневматичного підвішування. Вона встановлює зв'язки геометричних, силових і електрофізичних параметрів з величинами, що характеризують якість і ефективність роботи як окремих механізмів, так і облаштування приводу нахилу кузова в цілому.In the scientific article the actual problem of creating a vehicle with a combined pneumatic and electromechanical drive tilting that can significantly increase the speed of movement in curves. In this paper a mathematical model as a set of differential equations describing all the nodes and links in power transmission from the power supply to the actuator - tilting beam, and the work managed air suspension. It establishes a connection geometry, power and electrical parameters with the values that characterize the quality and efficiency of individual mechanisms and tilting drive arrangement as a whole.ukкомбінований приводнахил кузовулінійній двигункоефіцієнт корисної діїелектромеханічне перетворення енергіїелектромагнітна силакоефіцієнт регресіїcombination driveinclination of the bodylinear motorМатематична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобуThe mathematical model of the combined electro pneumatic and electromechanical drive tilting of the vehicle bodyArticle