Фурманець, Борис Іванович2015-03-272015-03-272014Фурманець Б. І. Концептуальне визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах навчальної діяльності / Б. І. Фурманець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 29-36.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13808У статті викладено концептуальні, науково-теоретичні положення, погляди, основні напрями та фукції визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах складної навчальної діяльності.The article describes the conceptual, theoretical Poloment, the views, the main directions and functions of determining the student as a future specialist in the conditions of complex learning activities.ukпідготовка професійнапідготовка кадрівготовність психологічнапроцес навчальнийpersonalitylearning activitieseducational activitypsychological readinessКонцептуальне визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах навчальної діяльностіThe conceptual definition of personality student as future specialists in the conditions of educational activityArticle