Леонт'єва, Ю. Ю.2015-01-172015-01-172012Леонт'єва Ю. Ю. Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму" / Ю. Ю. Леонт'єва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 103-107.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11761Розглянуто поняття «діловий туризм» та «дестинація». Обґрунтоване поняття «ділова туристична дестинація». Визначено, що «дестинація ділового туризму» – це певне місце: країна, регіон, місто, або готель, діловий центр, що має певну привабливість для ділових поїздок, включає ресурси категорій «атракція», «доступність», «комфорт», «посередники», є метою подорожі й доступна з погляду транспортних комунікацій.A concept «business tourism» is considered and «destination». Grounded concept «business tourist destination». Certainly, that «destination of business tourism» is a certain place: country, region, city, hotel, business center, that has a certain attractiveness for business trips, «attractions», «access», «amenities», «ancillary services» includes the resources of categories, is the purpose of trip and accessible from point of transport communications.ukатракціядоступністькомфортпосередникиbusiness tourismdestinationattractionavailabilitycomfortmediatorsОбґрунтування поняття "дестинація ділового туризму"Article