Чайкова, Олена Ігорівна2015-05-282015-05-282011Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15061В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.ukдиверсифікаціядіяльність зовнішньоекономічнарозвиток стратегічнийканал торговельниймережа товаророзподільнаФормування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринкахArticle