Кучіна, Світлана ЕдуардівнаКітченко, Олена МиколаївнаГрипась, А. О.2015-04-032015-04-032014Кучіна С. Е. Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, А. О. Грипась // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 64 (1106). – С. 97-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13952У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.ukмаркетингова рентабельністьсегментний аналізаналітичний маркетингконтроль маркетингової діяльностіmarketing costsmarketing incomemarketing profitabilityinvestment capitalПро необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетингAbout the need for economic justification of expenses on marketingArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653