Ілляшенко, Сергій Миколайович2021-04-202021-04-202013Ілляшенко С. М. Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія / С. М. Ілляшенко ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Папірус, 2013. – 184 с.978-966-2787-63-4https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52241У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.ukмонографіяосвітні послуги"зелений" туризмтуристичні послугиекологічністьконкурентоспроможністьмотиваціяінформаційні технологіїМаркетингові засади впровадження екологічних інноваційMonographhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788