Тверська, Яна МиколаївнаЛітвиненко, Марія Владиславна2022-05-232022-05-232021Тверська Я. М. Зміни в стратегії розвитку малого підприємництва у зв'язку зі світовою пандемією Covid-19 / Я. М. Тверська, М. В. Літвиненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 2. – С. 43-47.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56935В статті зазначено які підприємства відносять до малого та середнього бізнесу, визначено їх головну перевагу. Проведений аналіз впливу Сovid-19 на діяльність окремих секторів економіки України. Наданий перелік заходів для стабільного поліпшення фінансової ситуації малого і середнього бізнесу після виходу їх із карантину. Зазначений перелік складових стратегії відновлення й особливої тактики щодо запобігання закриття малого і середнього бізнесу, що вивели власне підприємці України.The article examines enterprises belonging to small and medium-sized businesses, their main market advantage is determined. The impact of Covid-19 on the activities of certain sectors of the Ukrainian economy is analyzed in detail. A list of measures was provided to stabilize and improve the financial situation of small and medium-sized businesses after their release from quarantine. The components of the recovery strategy and special tactics to prevent the closure of small and medium-sized businesses have been determined, based on information received, in fact, from Ukrainian entrepreneurs. The consequences of the coronavirus pandemic significantly affect the economic development of the state, leading to a slowdown in the global economy as a whole. This can lead to the extinction of business activity in Ukraine, which will automatically lead to an increase in unemployment.ukпідприємництвостратегія розвитку підприємствапандемія Covid-19бізнес-напрямкималі та середні підприємствабізнесentrepreneurshipsmall and medium-sized enterprisesentrepreneurship development strategypandemic Covid-19businessbusiness linesЗміни в стратегії розвитку малого підприємництва у зв'язку зі світовою пандемією Covid-19Changes in the small businesses development strategy in connection with the world Covid-19 pandemicArticledoi.org/10.20998/2519-4461.2021.2.43https://orcid.org/0000-0002-7422-8302