Шматков, С. І.Кучук, Ніна ГеоргіївнаДонець, В. В.2021-03-032021-03-032018Шматков С. І. Модель інформаційної структури гіперконвергентної системи підтримки електронних обчислювальних ресурсів університетської е-learning / С. І. Шматков, Н. Г. Кучук, В. В. Донець // Системи управління, навігації та зв'язку = Control, navigation and communication systems : зб. наук. пр. / ред. кол.: С. В. Козелков [та ін.] ; Полт. нац. техн. ун-т ім. Юрія Кондратюка. – Харків : Петров В. В., 2018. – Т. 2, № 48. – С. 97-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51400В статті наведено результати розробки математичної моделі інформаційної структури гіперконвергентної системи підтримки електронних обчислювальних ресурсів університетської e-learning. Модель враховує особливості університетської e-learning, дозволяє встановити інформаційні взаємозвязки між складовими системи та провести аналіз гіперконвергентної базової мережі. На базі розробленої моделі можна провести моделювання процесу функціонування e-learning, результатами якого повинні стати чисельні значення пропускної здатності мережі: навантаження на канали зв'язку і структуроутворююче обладнання, інтенсивності потоків даних і запитів, що надходять на вузли мережі.The article presents the results of the development of a mathematical model of the information structure of the hyperconvergent system of university e-learning electronic computational resources support. The model takes into account the peculiarities of university e-learning, allows us to establish information interconnections between the components of the system and to analyze the hyperconvergent basic network. On the basis of the developed model, it is possible to simulate the process of functioning of e-learning, the results of which should be numerical values of network bandwidth: the load on communication channels and structuring equipment, the intensity of data streams and requests arriving at network nodes.ukнавчальний процесінформаційні технологіїелектронне навчанняосвітні ресурсиматематичні моделіe-learninghyperconvergenceelectronic computing resourcesМодель інформаційної структури гіперконвергентної системи підтримки електронних обчислювальних ресурсів університетської е-learningModel of the information structure of the hypereconvernmental system of university e-learning electronic computational resources supportArticledoi.org/10.26906/SUNZ.2018.2.097https://orcid.org/0000-0002-0784-1465