Панченко, О. І.2016-12-152016-12-152016Панченко О. І. Дидактичні аспекти формування професійного мислення майбутнього інженера-мехніка / О. І. Панченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 343-352.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25440Статтю присвячено проблемам професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Автором розкриті особливості формування професійного мислення майбутніх інженерів-механіків у процесі їх фахової підготовки. Обговорюються особливості організації формування професійного мислення на підставі запровадження компетентнісного підходу. Розкриті дидактичні аспекти, що сприятимуть ефективному формуванню професійного мислення майбутнього інженера-механіка.The article deals with the problems of the future mechanical engineer training in a higher educational institution. The author discloses the features of forming the future mechanical engineers professional thinking during the process of training. The features of forming the future mechanical engineers professional thinking on the basis of the introduction of competence-based approach were discussed. The effective didactic features of forming the future mechanical engineers professional thinking were disclosed.ukпрофесійна підготовкадидактичні принципипедагогічна взаємодіякомпетентністьpedagogical interactionДидактичні аспекти формування професійного мислення майбутнього інженера-мехнікаDidactic features of forming the future mechanical engineers professional thinkingArticle