Нижник, Н. В.2016-11-182016-11-182010Нижник Н. В. Динамическая модель трансмиссий машин с учетом распределенной массы валов / Н. В. Нижник // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Проблемы механического привода. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 27. – С. 123-128.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24740Виконано дослідження крутних коливань у лінії приводу прокатного стана, як системи з розподіленими параметрами. Визначено залежності кутів повертань поперечних перерізів валу і крутного моменту у часi захвату металу валками та уздовж шпинделя, що характеризує вимушені та власні коливання головної лінії.It has been carried out a research of torsional oscillations of the rolling mill drive train as a system with the distributed parameters. It was determined a function of the cross sections deformation angles and torsional torques in time and along the spindle length, which characterizes the forced and natural oscillations of the drive train.ruразработка трансмиссийконечно-элементные моделижесткость валоввысшие формы колебанийпрокатный станшпиндель двигателявал двигателякрутильные колебанияДинамическая модель трансмиссий машин с учетом распределенной массы валовArticle