Брославська, Г. М.2013-06-072013-06-072012Брославська Г. М. Виховна складова викладання фундаментальних дисциплін / Г. М. Брославська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации: сб. науч. тр.: по матер. VI Междунар. науч.-практич. конференции, 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2012. – С. 153-157.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/763Під час викладання студентам вищих навчальних закладів фундаментальних дисциплін здійснюється не тільки процес навчання, а й виховання. Тобто, на заняттях з фізики та математики може відбуватися виховуюче навчання, яке передбачає єдність освітніх і виховних завдань.ukпостіндустріальне суспільствоінформаційне суспільстводуховністьтворчістьсуспільні ідеаливимоги суспільствавиховання особистостіемоційна насиченість навчаннядисциплінуючі мотививиховний процеспедагогічна діяльністьсоціалізація особистостіВиховна складова викладання фундаментальних дисциплінArticle