Мовмига, Наталія Євгенівна2022-11-252022-11-252019Мовмига Н. Є. Теоретичний аналіз підходів до формування маркетингової стратегії в закладі вищої освіти / Мовмига Н. Є. // Virtus : Scientific Journal. – 2019. – № 32, March. – С. 79-84.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59537У статті розглянуто актуальність маркетингу освітньої діяльності в підготовці фахівців з охорони праці та професійної безпеки в умовах закладу вищої освіти та аналіз підходів до формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти. Організацію та реалізацію маркетингової стратегії можна здійснювати у ході управлінської діяльності менеджменту закладу вищої освіти та його структурних одиниць, зокрема випускаючих кафедр. Менеджмент організовує маркетингову діяльність і, керуючись маркетинговою стратегією, реалізує компоненти та функції управління освітньої одиниці будь якого рівня, зокрема випускаючої кафедри.The article considers the relevance of marketing educational activities in training of labor protection and occupational safety specialists and analysis of approaches to marketing strategy formation in higher education institutions. Organization and implementation of marketing strategy can be carried out in the course of managerial activities in higher education institutions and its managerial structural units, in particular graduating departments. Management organizes marketing activity and basing on the marketing strategy, implements the components and functions of management of an educational unit of any level, in particular graduating department.ukмаркетингова діяльністьмаркетингове управління освітоюмаркетингова статегіяменеджмент закладу вищої освітивипускаючи кафедрифахівці з охорони праці та професійної безпекиmarketing activitemarketing management of educationmarketing strategymanagerial activities in higher education institutionsgraduating departmentsspecialist in labour protection and industrial safetyТеоретичний аналіз підходів до формування маркетингової стратегії в закладі вищої освітиTheoretical Analysis of Approaches to Marketing Strategies Formation in Higher Education EstablishmentArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7207-8558