Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаКосенко, Олександра ПетрівнаМатросова, Вікторія ОлександрівнаКобєлєв, Валерій Миколайович2021-08-032021-08-032021Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – 39 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53799.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53799У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.ukконспект лекційменеджментмаркетингконкуренціяекономікаміжнародний ринокМенеджмент та маркетинг на міжнародному ринкуLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329