Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаКосенко, Андрій ВасильовичМатросова, Вікторія ОлександрівнаДолина, Ірина ВолодимирівнаНосирєв, Олександр ОлександровичПроскурня, Олена Михайлівна2020-01-312020-01-312019Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі / М. В. Кармінська-Бєлоброва [та ін.] // Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : монографія / заг. ред. Ю. С. Шипуліна. – Суми : Триторія, 2019. – Розд. 3.6. – С. 214-237.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44140Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.ukтуристичні послугиінноваційний розвитокринок гостинностітуристичні підприємстваперсоналконкурентоспроможністьнаукове пізнанняменеджментОрганізаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесіBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-7978-866Xhttps://orcid.org/0000-0003-0693-7307https://orcid.org/0000-0003-1266-7286https://orcid.org/0000-0002-3507-5497