Проскурня, Олена МихайлівнаСусліков, Станіслав ВячеславовичПерерва, Петро Григорович2023-06-212023-06-212023Проскурня О. М. Управління потенціалом конкурентоспроможності підприємства / О. М. Проскурня, С. В. Сусліков, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 18 травня 2023 р., м. Кременчук / редкол. В. В. Сокуренко [та ін.] ; Кременчуц. льотний коледж. – Харків : ХНУВС, 2023. – С. 843-845.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66441Доведено, що важливим фактором підвищення конкурентоспроможності підприємства є використання можливостей підприємства, що відрізняють його від конкурентів. Всі фактори, що впливають на конкурентоспроможність потенціалу підприємства, запропоновано розділити на дві великі групи: зовнішні і внутрішні.ukринокконкуренціяпотенціал конкурентоспроможностіпопитпропозиціяпідприємстваУправління потенціалом конкурентоспроможності підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329