Перерва, Петро ГригоровичДолина, Ірина ВолодимирівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаНосирєв, Олександр ОлександровичТкачова, Надія Петрівна2020-11-272020-11-272020Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 37 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49553.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49553У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.ukконспект лекційтуристичний бізнесекономічний потенціалгостинністьпопиткон'юнктура ринкусегментація ринкурегуляторні механізми ринкутуристичне споживанняМенеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послугLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-3507-5497https://orcid.org/0000-0001-6618-0380