Макєєв, Денис ОлександровичЛарка, Людмила Сергіївна2021-02-012021-02-012020Макєєв Д. О. Функції маркетингових досліджень на підприємстві / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 189.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50691Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.ukуправління підприємствомспоживачіконкурентоспроможністьінформаційне забезпеченняФункції маркетингових досліджень на підприємствіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464