Ястремська, О. М.Райко, Діана Валеріївна2014-02-192014-02-192011Ястремська О. М. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства / О. М. Ястремська, Д. В. Райко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки = Herald of Khmelnytskyi national university. Economical sciences. – 2011. – № 2, т. 3. – С. 112-116.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4283В роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Запропонована організаційна структура департаменту маркетингу забезпечує якісне формування та ефективне впровадження маркетингової стратегії в процесі стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства.The work improved the organizational structure of marketing department at large industrial enterprises, that lies in the selection of three departments - marketing research, business development and communications, conditional content features that are inherent in marketing as the basis for enterprise development. Proposed organizational structure of marketing department provides quality and efficient formation implementation of marketing strategy in the strategic management of the development of marketing activities enterprise.ukдепартамент маркетингупартнериспоживачірозвиток бізнесудослідження маркетинговівідділ комунікаційОрганізаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваArticle