Арендаренко, Олександр О.2024-12-032024Арендаренко О. О. Маркетингове забезпечення винахідницьких ідей [Електронний ресурс] / Олександр Арендаренко ; наук. керівник Надія Ткачова // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 12-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 11 жовтня 2024 р., м. Київ : ел. збірник / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, НДІ інтелектуальної власності НАПрН. – Київ, 2024. – С. 8-11.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83997В доповіді доведено, що маркетинговий супровід науки є критично важливим для перетворення винахідницької ідеї у ринково успішний продукт, що забезпечує стійкий розвиток та конкурентні переваги. Маркетингове забезпечення є важливим інструментом для перетворення інноваційної ідеї на успішний продукт, який знайде свого споживача і принесе прибуток.ukмаркетингнаукасупровідвинахідницькі ідеїінтелектуальна власністькомерціалізаціяпідприємстваМаркетингове забезпечення винахідницьких ідейArticle