Кузнєцов, Павло Володимирович2017-01-272017-01-272016Кузнєцов П. В. Роль маркетингу в розвитку мобільної електронної комерції в Україні [Електронний ресурс] / П. В. Кузнєцов // Глобальні та національні проблеми економіки : електрон. наук. вид. – 2016. – Вип. 10. – С. 1036-1039. – URI: http://global-national.in.ua/archive/10-2016/215.pdf, вільний (дата звернення 27.01.2017 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26689У статті розглянуто тенденції та проблеми використання маркетингу в напрямі Інтернет-бізнесу в мобільній електронній торгівлі. Наведено дані про використання таких пристроїв персонального зв'язку, як смартфони і планшетні комп'ютери для оформлення замовлень у торгових компаніях. Показана роль мобільних додатків. Проаналізовано рекомендації маркетингових компаній щодо розширення електронних продажів за допомогою мобільних пристроїв на світовому ринку, вказано труднощі в реалізації цих рекомендацій. Проаналізовано розвиток мобільної електронної комерції в Україні.The article describes the trends and problems of the use of marketing towards the Internet business in the mobile e-commerce. The data on the use of personal communication devices such as smartphones and tablet computers for ordering in trading companies. The role of mobile applications. Analyzed the recommendations of marketing companies to expand e-commerce by means of mobile devices in the global market, given the difficulties in the implementation of these recommendations. Analyzed the development of mobile e-commerce in Ukraine.ukмаркетингмобільна електронна комерціяІнтернет-магазиниплатіжні системисмартфонипланшетні комп'ютериmarketingmobile e-commerceonline shoppingpayment systemssmart phonestablet computersРоль маркетингу в розвитку мобільної електронної комерції в УкраїніThe role of marketing in the development of mobile e-commerce in UkraineArticle