Козлова, Олена Аркадіївна2022-09-232022-09-232022Козлова О. А. Соціальний маркетинг як інструмент соціальної політики держави / О. А. Козлова // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків, 2022. – С. 35-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58133ukсоціальний маркетингсоціальні проблемикомерційний маркетингдобродійний маркетингкорпоративна філантропіяСоціальний маркетинг як інструмент соціальної політики державиSocial marketing as an instrument of the state social policyArticle