Глибовець, В. Л.Брінцева, О. Г.2014-05-272014-05-272012Глибовець В. Л. Етико-демографічні аспекти соціальної відповідальності бізнесу перед споживачами / В. Л. Глибовець, О. Г. Брінцева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14. – С. 27-34.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6813В статті розглянуто розвиток концепції соціальної відповідальності бізнесу в Україні на прикладі компаній, які виробляють алкогольно-тютюнову продукцію і позиціонують себе, як соціально відповідальні. Увага акцентується на етико-демографічному аспекті соціальної діяльності компаній, наводяться статистичні дані щодо обсягів виготовлення та продажу алкогольних та тютюнових виробів в Україні у 2003 - 2010 рр. та показники смертності населення від дії алкоголю та тютюну у 2003 - 2009 рр. Наведено рекомендації алкогольно-тютюновим компаніям України щодо більш ефективних напрямів реалізації соціальних проектів.This paper considers the development of corporate social responsibility in Ukraine by the example of companies that produce alcohol, tobacco products and market themselves as socially responsible. First the authors give a brief overview of corporate social responsibility in Ukraine. This paper focuses on the ethical and demographic aspects of social companies, provides statistical data on the production and sale of alcohol and tobacco products in Ukraine in 2003-2010 and the mortality of the population from the effects of alcohol and tobacco in 2003-2009. The recommendations for alcohol-tobacco companies of Ukraine on more effective areas of social projects are proposed.ukсоціальна відповідальність бізнесуалькогольні напоїтютюнові виробисмертністьетичні аспектиЕтико-демографічні аспекти соціальної відповідальності бізнесу перед споживачамиArticle