Степанов, Олексій ВікторовичКулай, Павло ЛеонтійовичКулай, Володимир ПавловичВолобуєва, Тетяна ВячеславівнаКалінін, Євген Іванович2024-06-222024-06-222024Порівняльні результати розрахунку перехрестя за методою Вебстера, альтернативною методою і циклом, що працює на перехресті / О. В. Степанов, П. Л. Кулай, В. П. Кулай [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series : Automobile and Tractor Construction : зб. наук. пр. / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 73-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78584У статті представлено порівняльний аналіз результатів розрахунку параметрів перехрестя за методикою Вебстера, альтернативною методикою та циклом, який було розраховано і впроваджено на перехресті вулиць Патріарха Мстислава та Європейська у місті Полтава, Україна. Аналіз спрямований на оцінку ефективності та застосовності різних методологій у реальних сценаріях управління дорожнім рухом, зокрема, зосереджуючись на перехресті в Полтаві. Порівняння відомої методики Вебстера з альтернативним підходом та фактично впровадженим циклом на конкретному перехресті дозволяє виявити сильні та слабкі сторони та потенційні можливості оптимізації дорожнього руху. Стаття має важливе значення для міських планувальників, інженерів-транспортників та політиків, які займаються управлінням дорожнім рухом, оскільки надає інформацію про практичні підходи до покращення ефективності роботи перехресть у міських умовах.The article conducts a comparative analysis of intersection parameter calculations using Webster's method, an alternative approach, and a cycle that was calculated and implemented at the intersection of Patriarch Mstyslav and European streets in Poltava, Ukraine. This analysis aims to evaluate the effectiveness and applicability of different methodologies in real-world traffic management scenarios, particularly focusing on the intersection in Poltava. By comparing Webster's widely recognized method with an alternative approach and the actual implemented cycle at the specific intersection, the study seeks to identify strengths, weaknesses, and potential improvements in traffic flow optimization. The article is significant for urban planners, traffic engineers, and policymakers involved in traffic management, as it provides insights into practical approaches to improving intersection efficiency in urban settings.ukперехрестярозрахунок циклувулицямагістральтранспортний потікcrossingcycle calculationstreethighwaytraffic flowПорівняльні результати розрахунку перехрестя за методою Вебстера, альтернативною методою і циклом, що працює на перехрестіComparative results of intersection calculation using Webster's method, an alternative method, and the cycle operating at the intersectionArticlehttps://doi.org/10.20998/2078-6840.2024.1.09https://orcid.org/0000-0003-4954-2532https://orcid.org/0000-0003-0340-3326https://orcid.org/ 0000-0001-6191-8446