Петрова, М. В.2023-08-072023-08-072020Петрова М. В. Напрями впровадження соціально відповідального маркетингу / М. В. Петрова // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2020" : тр. 11-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 25 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 215-216.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67859ukетичні нормизагальнолюдські цінностікорпоративний іміджблагополуччя споживачіввідповідальний маркетингзміцнення конкурентних перевагНапрями впровадження соціально відповідального маркетингуArticle