Хріпливець, Євген Дмитрович2017-07-012017-07-012016Хрипливець Є. Д. Теоретичні засади комплекс маркетингу на вітчизняних підприємствах / Є. Д. Хрипливець // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 24 (1196). – С. 118-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30461У статті розглянуто основні теоретичні поняття комплекс маркетингу. Проаналізована еволюція комплекс маркетингу від 4Р до 12Р. Обґрунтовано взаємозв’язок маркетингової діяльності з конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств.In the article the basic theoretical concept of the marketing mix. The evolution of the marketing mix 4R to 12R. Grounded relationship marketing activities on the competitiveness of domestic enterprises.ukпроцес управління маркетингомпродуктцінарозподілпросуванняprocess managementmarketingpriceТеоретичні засади комплекс маркетингу на вітчизняних підприємствахThe theoretical basis of the marketing mix to domestic enterprisesArticle