Тимошенков, Ігор В.Нащекіна, Ольга Миколаївна2024-01-052024-01-052022-10Тимошенков І. В. Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі // І. В. Тимошенков, О. М. Нащекіна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (24 жовтня 2022 р., м. Харків, Україна) / заг. ред.: Архієреєва С. І., Дерід І. О. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2022. – С. 104-106.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72628ukомніканальний маркетингміжнародний бізнесінтегровані маркетингові комунікаціїмультиканальний маркетингСучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесіThe omnichannel marketing trends in global businessArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2578-1109