Шеін, Євген СергійовичНовік, Ірина ОлексіївнаПерерва, Петро Григорович2024-05-222024-05-222024Шеін Є. С. Особливості роботи торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / Є. С. Шеін, І. О. Новік, П. Г. Перерва // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 27–28 березня 2024 року) = Network business: formation, problems, innovations : materials 14th Intern. sci. and practical internet conf. (Poltava, March 27–28, 2024). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 110-114. – Отримано з http://www.commerce.puet.edu.ua/files/conf-issues280324.pdf, вільний (дата звернення 21.05.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77570Доведено, що торгівля виконує дві основні загальні функції: як форма товарного обміну вона здійснює зміну форм вартості; як галузь економіки доводить товар від виробника до споживача . На практиці обидві ці функції пов'язані між собою, виконуються одночасно і реалізуються через торговельні підприємства.ukторгівлявиробнича діяльністьринокспоживачімаркетингпідприємстваОсобливості роботи торгівельних підприємствArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329