Кравченко, Ганна ЮріївнаМовмига, Наталія Євгенівна2022-11-252022-11-252016Кравченко Г. Ю. Деякі психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення / Ганна Юріївна Кравченко, Наталія Євгенівна Мовмига // Бочаровські читання : матер. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової, 18 берез. 2016 р., м. Харків. – Харків : ХНУВС, 2016. – С. 253-255.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59517Авторами звернено увагу на питання профорієнтаційної роботи в системі «школа – вищий навчальний заклад»; розкрито значення взаємозв’язку понять «професійна орієнтація» та «професійне самовизначення»; визначено роль мотиваційного підходу у виборі старшокласниками майбутньої професії.Авторами обращено внимание на вопросы профориентационной работы в системе «школа – вуз»; раскрыто значение понятий «профориентационная работа», «профессиональное самоопределение», «профессия»; определена роль мотивационного подхода в выборе профессии, его значение в подготовке и проведении профориентационной работы со старшеклассниками.The paper drew attention to the issues of career guidance in the system «school-high school»; disclosed the meaning of «profession», «specialty», «position», «career guidance»; The role of motivational approach in choosing a profession, its value in the preparation and conduct career guidance with high school students.ukпрофесійна орієнтаціяпрофесійне самовизначеннямотиваційні підходипрофесіїпрофориентацияпрофессиональное самоопределениемотивы выбора профессиипрофессииprofessionspecialtyfunctionprofession choice motivesДеякі психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначенняThesishttps://orcid.org/0000-0002-2156-3203https://orcid.org/0000-0002-7207-8558